Post by paybachurrufi on Mar 8, 2022 12:44:04 GMT 7
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Chosen: Stream the Series ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Chosen: Stream the Series IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit äärettömät avaimet ▞▞▞
▞▞▞ The Chosen: Stream the Series 2022 version ▞▞▞
Upea sarja. Niin monet täällä Australiassa 🇦🇺 tarttuvat The Choseniin. Rakastan katsoa sarjoja 1 ja 2. Uusi tapa ymmärtää Jeesuksen Kristuksen ja hänen opetuslastensa elämä. Aivan loistavaa 👏👌
Rakastan kaikkea, mitä olet tehnyt pitääksesi tämän ilmaisena, mutta minulla on edelleen ongelmia suoratoistossa Amazon Firestickiin. Minulla on aivan uusi puhelin, kokeilin kaikkea mainittua ja erilaisia mobiililaitteita.
Rakastan esitystä, se on ollut pelastukseni. Valitettavasti se ei enää avaudu puhelimessani. Harmi, että jään tästä paitsi.
kromivalu ei näytä toimivan. mitään ideoita?
Näyttelijät tekivät sen loistavasti, he esittivät hahmonsa yli odotukseni. Lisäksi rakastan aksenttia.
Rehellisesti... se oli hämmästyttävää. Heidän kova työnsä tietää jokaisessa kehyksessä. Koko Univery jokainen ihminen, mukaan lukien kristityt, tuntee todellisen kristinuskon tämän sovelluksen kautta. Kiitos vielä kerran Makersille. Jumala siunatkoon teitä kaikkia.
Rakasta valittua, älä sovellusta. En pystynyt suoratoistamaan, joten yritin korjata sen, mukaan lukien asennuksen poistaminen ja uudelleenasentaminen. Nyt sovellus ei edes aukea. Se kaatuu jatkuvasti. Toivottavasti korjaatte sen pian.
En ole päässyt tähän sovellukseen marraskuun puolivälin jälkeen. Sovellus sulkeutuu jatkuvasti, kun yritän avata sen. Rakastan esitystä ja kaikkia jaksoja, ja tämä sovellus oli loistava. Voi olla taas hienoa, jos saat selville, miksi sovellus sulkeutuu jatkuvasti. Siinä lukee "sovellusta ei voi avata. Yritä myöhemmin uudelleen".
Ohjelma on hieno, mutta tänään kun yritin katsoa kauden 2 (sekä ennen päivitystä että sen jälkeen), saan vain mustan näytön.
5 tähteä sarjalle. 1 sovellukselle. Aina kun siirryn koko näytölle tai käännän puhelimeni vaakasuoraan sovellusta käyttäessäni, se jäätyy valitulle logonäytölle. Minun on suljettava sovellus tehdäkseni jotain muuta. Samsung Galaxy S21 Ultra
Paras elokuva koskaan ja elokuvassa kerrottu evankeliumi.
Youtube-kanava "[väärennös] Valittu" tekee erinomaista työtä selittääkseen, miksi tämä on väärin.
Upea viittaus uuden testamentin evankeliumin (neljä ensimmäistä) kirjaa ymmärtämiseen! Tämän katsominen on sen arvoista! Sovellus antaa paremman käsityksen Raamatusta ja tämä auttaa uusia uskovia ihmisiä. Ylistäkää Herraa!
Minulla on ongelmia sovelluksen avaamisessa. Minun täytyy katsoa tämä upea sarja, kiitos.
Pidän kovasti ajatuksesta Jeesuksen elämän tarinasta ja hänen opetuksestaan, mutta en ole vielä nähnyt sitä. Kiitos . Joe Cassar Pimeydessä tai puolipimeässä on monia kohtauksia... liian monta minun makuuni vaikka tunnelma on "pimeä". Näyttelijätyö on todella hyvää, mutta pidän eniten aksenteista... ei amerikkalaisista tai brittiläisistä, mikä antaa sille äärimmäisen "jaksollisen" castingin.
Ehdottomasti paras esitys, jonka olen koskaan nähnyt. Tuntuu kuin olisin itsekin siellä, ja Raamattu ja hahmot tulevat niin todellisiksi. Ihme soitto. Anna tulla vaan! 🥰
Kauheaa se ei lähetä televisioihin, häiriöt ja voit ladata vain puhelimeesi ja silloinkaan se ei toistu arvaa, että olen niiden muiden joukossa, jotka eivät voi nauttia Kristuksen tarinasta.
Tämä sarja ei ole vain auttanut minua tuntemaan opetuslapsia ja Jeesusta intiimimmin, vaan se on myös erittäin viihdyttävä ja helpottaa Raamatun lukemista. Pidän siitä, että voin laittaa kasvot ja asenteen Raamatun hahmoihin
Minulle se ei edes alkaisi. Sammuu jatkuvasti ennen kuin edes avautuu. Olin niin innoissani tästä sovelluksesta, eikä mikään toimi
Se jäätyy tai putoaa jatkuvasti.
Huono toteutus sovelluksesta liian buginen
Erinomainen. Todella hyvin tehty. En malta odottaa 3. kautta. Haluaa enemmän ja enemmän. Loitsu sitova ja liimattu katsomaan kahden ensimmäisen tuotantokauden. Raamatullisesti autenttinen. Rakastan sitä kaikkea, minkä seurauksena katson yhä uudelleen ja uudelleen. Jatka samaan malliin. Jumalan siunausta.
Ennen kuin pääsen hämmästyttävään sisältöön, ensinnäkin käyttöliittymä on niin käyttäjäystävällinen. En ole koskaan kamppaillut saadakseni etsimänsä. Sisältö on aivan loistavaa ja toivon, että useammat ihmiset arvostavat tätä sovellusta ja tätä sarjaa. Ehkä tämä on hieman dramaattista, mutta sanon sen olevan virheetön.
En saanut jouluerikoista lähetettäväksi televisiooni, joten poistin sovelluksen ja asensin sen uudelleen, mutta nyt se ei toimi ollenkaan, sanotaan, että sovellus on pysähtynyt. Rakastan valittuja, joten sinun on korjattava se! Jumala siunatkoon sinua! ❤
Odotan edelleen 11. heinäkuuta 2021 maksettua tilaustani. Kamala tilanne, eikä kukaan auttaisi minua.
Jeesus on kuvailtu hyvin inhimilliseksi.
'Chosen'-sovelluksessa ei ole toistuvia ilmoituksia ja se on plussaa. Sisältö on ilmiömäistä ja leviää nopeasti suusta suuhun, mikä on siunaus. Tarina humanisoi Jeesuksen Herra Kaikkivaltiaan palvelutyön (olemassa 🌎 maan päällä) hänen opetuslastensa elämän kautta, joita hän on kutsunut "valituiksi", se on tosiasia. Itse arvostan Jonathansin hahmon käsikirjoitukseen kirjoitettua hienovaraista ja lempeää huumorintajua, tämä on mielipide. 🇨🇷Pysy siunattu²⁰²²🇨🇷
Niin rohkaiseva esitys katsottavaksi (jopa molempien kausien katsomisen jälkeen vähintään 6 kertaa). Se antaa välähdyksen niiden opetuslasten ihmisyyteen, jotka Kristus valitsi, ei siksi, että he olisivat täydellisiä, vaan siksi, että Hän oli valinnut heidät.
Rakastan tätä sarjaa ja sovellus on upea. Tämän katsominen saa Raamatun hyppäämään sivulta. Se on mahtava! Kiitos!
Ei voi lähettää televisioon
Se kaatuu ensimmäisen jakson jälkeen
Grand Mountain Adventure Sport qil
LUE Sovellus sulkeutuu jatkuvasti, ja sain selville miksi. Siellä on "tuettu verkko-osoite", joka ei kuulu. Uobg.app.link Poista se, jotta voin vihdoin avata sovelluksen ilman ongelmia. Kiitos.
En malta odottaa 3. kautta. Ehdottomasti paras. Jos huomaat tarvitsevasi enemmän Jumalan sanaa elämääsi, tämä on tapa lisätä pyhien kirjoitusten lähteitä.
Sovellus toimi hyvin jonkin aikaa, sitten se lakkasi toimimasta, poistin sen. Kun yritin asentaa sen uudelleen, se ei asennu.
Tämä sarja on fantastinen. Kuuntelen ääniraamattua ja olen jatkuvasti hämmästynyt tämän hienosta käsikirjoituksesta, joka ottaa kaiken kirjoituksen ja lisää ihmiselämän uskottavaa realistista sisältöä, jossa kirjoitukset ovat hiljaa. Luin kohdan, jossa Jeesus kutsui kalastajia, jota seurasi Leevin/Matteuksen kutsu evankeliumi ja tapa, jolla Valitut sitovat nämä langat yhteen, on fantastinen. Käsikirjoituksessa on ehdottomasti viisautta ja jumalallista ohjausta, rukoilen, että se jatkuu sinne, minne Herra johtaa
Rakastan ohjelmaa, mutta sovellus ei vain lähetä televisioon. Olemme kokeilleet kahta Android-puhelinta, iPhonea ja iPadia, mutta sovellus ei koskaan muodosta yhteyttä. Yritin lähettää avunpyynnön, mutta näyttö on poikki, enkä voinut lukea tietoruutuja lukeakseni, mitä tietoja pyydettiin. Muutan mielelläni luokitustani, jos saamme tämän ratkaistua.
Tämä sovellus olisi parempi, jos suoratoistaessani tämän televisiooni voisin todella kuulla sanat. Äänenvoimakkuus on liian korkea musiikille toiston aikana, mutta liian pieni millekään puheosalle. Minulla on pieniä lapsia, enkä voi edes laittaa tekstitystä päälle lukeakseni, mitä sanotaan. Pidän tämän ideasta, mutta tekstityksiä pitäisi voida käyttää varmasti.
Rakastan ehdottomasti tämän sarjan katsomista. Ehdottomasti suosikkini. Erityiset kiitokset tekijöille ja näyttelijöille. Olen niin kiitollinen inspiraatiosta ja intohimosta jakaa Raamatun sanoma, joka tulee henkiin niin syvällisesti. Olen täydellinen fani, toivon, että pienet lahjani auttavat jollain tavalla edistämään tällaista uskomattoman omistautumista uskon, toivon ja Herran evankeliumin levittämiseksi. Jumala siunatkoon teitä kaikkia, kun olette jatkossakin siunaukseksi minulle ja muille! ~Shalom~
The Chosen: Stream the Series Zábava opnn
The Chosen: Stream the Series Pramogos ijcd
Olisin arvioinut sovelluksen korkealle, mutta latasin sovellukseen videon, jotta voin katsoa sitä offline-tilassa. En kuitenkaan löydä sitä mistään, en puhelimestani, enkä silti voinut katsoa lataamaani videota ilman dataa.
The Chosen: Stream the Series 엔터테인먼트 ope
Olen erittäin pettynyt, että kaudelle 2 ei ole alanimikkeitä. Olemme molemmat kuulovammaisia emmekä ymmärrä dialogia.
Se on loistava sovellus, jonka yrityksen omistaja on tehnyt hienoa työtä alusta loppuun. Olin järkyttynyt, koska loman aikana en päässyt käyttämään sovellusta ja toistamaan tulitelevisiossani. Google teki ilkeän päivityksen, josta en tiennyt tähän asti. Mutta ehkä The Big G antaa sovelluksen lähettää uudelleen. 🤔
En saa sitä televisiooni, käytän Firestickiä.
Koska päivitin sovelluksen, en voi katsoa televisiostani
En ole koskaan nähnyt sovellusta, jonka suoratoisto on ilmaista ja joka tarjoaa näin hyvää laadukasta viihdettä! Suosittelen tätä sovellusta, ja toivon, että esitys tuo sinulle sen ilon, jonka se toi minulle!
En pitänyt sarjasta....ensimmäinen jakso täynnä fantasiaa, varsinkin kun Nikodemus kutsuttiin karkottamaan demoneja...sen sijaan että hän huutaisi Jumalaa, hän huutaa Angelille nimillä, joita ei ole missään Raamatussa. ...Gabriel ja Mikael ovat ainoita....Gabriel joka otti Luciferin paikan ja Mikael, joka edustaa Jeesusta....se on kaikki. Mitä tulee Sanan levittämiseen...naaah,,,, levitä Raamatun oikeaa Sanaa, ei apokryfeistä. Annan 2 näytön laadusta. Ja 0 muusta